Går dagen!

I går var jag som sagt med Alex och Nina. Det var jätte kul. Jag klarade av att ta mig in till stan själv också, vilket jag är jätte glad över. Det gick väldigt bra. Träffa äntligen Nina efter att väldigt bra tag. Alltid lika kul att vara med henne. Men det r bara så synd att hon bor så långt bort, honbor i blekinge. Inte okej. Men men, i alla fall. Vi gick runt massa i stan och kolla efter lite saker. Jag köpte mig ett par vantar och en hel del strumpor och en bandana. Det va något jag verkligen behövde så det känndes skönt att ha köpt de. Vi åkte till Xplosion och kolla. Det är typ samma affär som shock. Fast det är lite billigare där. de va kul, jag hitta massa fina kläder där som jag ville ha.

Vi mötte även Linda och Lyyski. Har inte träffat dom på ett bra tag. När vi stog och prata så kom det ett gäng typ turkar och börja dra i Ninas hår och skratta för hon har inflätade dreads. Det är inte okej, visst man kan la säga något om man nu vill de men man går inte fram till personen och drar i det. Nej nej!
Sen va Nina tvungen att åka vidare, så jag och Alex gick och mötte upp syrran och köpte lite mat och åkte hem. Så det blev en väldigt lyckad dag i går tycker jag allt. Puss och kram på er! <3

Jag coh Nina! Ignorera mig, ser knas ut xD



Kommentarer
Postat av: Bella

Jo de är bara bra här med :)

2011-10-14 @ 13:30:10
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack :)

2011-10-14 @ 13:46:42
URL: http://fashionsoul.blogg.se/
Postat av: angelica

SV: Jadå själv då?:)

2011-10-15 @ 21:25:31
URL: http://slostickanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback