Awesome dag igår!

Hej på er alla! Igår orkade jag verkilgen inte göra något inlägg så jag slänger in ett nu i stället.
jag klarade av att vara i skolan hela dagen igår vilket känns väldigt bra. De va väldigt kämpigt i början men de gick, de va faktiskt väldigt roligt. Vi jobba i verkstan och sen när vi hade matte hörde jag att killarna i min klass börja prata om mig. Sen helt plötsligt sätter sig två killar brevid mig och en av dom skulle ragga på mig. Deva så himla kul jag kunde inte hålla mig för skratt verklige. Han kom med jätte dåliga raggningsrepliger och de gjorde saken ännu roligare.

Efter skolan åkte jag in till stan, va där i en timma innan mamma kom. Jag köpte en kofta, ett par hörlurar, en tröja och ett par leggins. jag blev jätte nöjd med det. Sen hittade jag ett par skor som jag måste köpa när jag får pengar igen, jag har velat ha såna så länge och nu har jag hittat dom. Sjukt bra. Jag hade verkligen jätte roligt igår med mamma och syrran. helt Awesome!

I dag så ska jag och syrran åka till våran morbror Tobbe, han ville att vi skulle komma och hälsa på, vi har inte träffats sen jul. vi ska antagligen åka och bowla, självklart kommer jag vinna, Höhö! Sen så sa vi åka hem till honom och käka tacos, de kommer bli jätte roligt. Men jag kommer skriva mer om det senare ikväll tänkte jag. ha de bra, puss och kram på er! <3

Gårdagens shopping!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback