Skolan!?

Det här med skolan, vet inte riktigt vad jag ska göra med det. De är lite funderingar kring de ämnet. jag var ju hos Bup igår, dom talade om för mig vad asberger och så innebar för jag hade inte riktigt koll på de, sen gick vi igenom också med skolan och dom hade lite olika förslag om det. De var så att jag skulle hoppa av den skolan som jag går på nu då för jag klarar inte av det. Och att dom skulle leta efter en skola till mig där de går personer som har samma diagnos som mig. Visst de låter jätte bra att dom ska göra de, men jag vill gå inriktningen fordon, jag vill ju lära mig det. Och dom sa att dom skulle leta så mycket dom kan efter de.

Men då känner jag såhär om jag hoppas av skolan så känner jag mig dum och har misslyckats, och börjar jag på en sån skola känner jag mig jätte dålig för att jag behöver mycket mer hjälp. Jag säger inte att dom som har asberger är dumma eller något, de är det inte alls. Men jag känner mig själv väldigt dålig eftersom jag misslyckas med de jag vill innan. Men jag vet inte. Men sen en take att sålänge dom letar efter en skola till mig kanske man kan sjukskriva sig i stället för att hoppa av, jag gjorde ju den missen förra gången jag hoppa av. men vi får kolla på de. Ha de bra. Puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: Emma -FOTOBLOGG-

Försöka bli frisk och lite sånt ;) Hehe

2011-09-15 @ 11:42:18
URL: http://emmahss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback