Helgen nere hos älsklingen!

Go kväll! jag kom hem för en liten stund sen, har ju som sagt vart nere hos min pojkvän nu i helgen. Det var jätte roligt att träffa han igen. Vi hade det jätte mysigt, han visade sin lilla pärla, han bil. De va roligt att äntligen få se den och se hur glad han blev när han fick visa mig den och tala om hur och vad han skulle fixa. Han har just fått ner den hem till sig, för ca tre dagar sen. Sen gick vi bort med hans lillebror också för att köpa pizza. De va rikigt gott, jag blev stolt över mig själv att jag åt mer än en halv pizza. Jag brukar inte äta speciellt mycket ute eller hos folk så jag gjorde framsteg.
Sen hände det inte så mycket mer på den dagen.

I dag så vakna nicke vid 8 tiden sen gick han in och jävlades lite med mig som han alltid gör så jag gick la upp vid halv nio. Jag kunde inte sova alls i natt men de va okej ändå. Så går han ut för att kolla sin bil. Så kommer han hem hel fly förbannad för då är de någon som har gjort inbrott i hans bil. Inget var stulet men dom hade tagit en skruvmejsel i låset och sen tagit en sruvmejsel i tänningslåset och så hade dom klippt av sladdar för att tju koppla bilen men dom nötterna som gjorde inbrottet var ju inte alls smarta för dom tog ju två plus kablar, haha inte ens jag är så dum. Och så hade dom gjort en repa över hela taket på bilen. Det är inte snäll. Så nu är de polisanmält så får vi se vem det är som har gjort de.
Sen fick ja och Emma hjälpa honom att putta bilen också för han har inget batteri i. Det var faktiskti roligt att putta den bilen. Fick lite träning där också.
men nu har jag kommit hem är mätt och belåten och lyssnar på musik och små käkar godis. Jag ska gå och lägga mig väldigt tidigt i dag för jag ska jobba i morgon, ska träffa hästarna igen. Puss och kram på er! <3


Kommentarer
Postat av: Nails By Dolly

tack söta du

2012-01-15 @ 18:52:06
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/
Postat av: MadickenMarsh'

desamma! :D

2012-01-15 @ 18:55:33
URL: http://madickenmarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback