Sjuk!!!

Hej på er alla! Jag vet inte riktigt varför jag inte skriver så mycket längre. Jag kommer inte på något roligt att skriva helt enkelt. Men de kommer la med tiden antar jag.
Jag blev sjuk i går vilket inte var roligt alls, är jätte förkyld, ont i huvudet och feber, ni vet de vanliga som går nu. Men i dag känner jag mig lite bättre men mår fortfarande inte bra tyvärr.
Jag har legat och kollat på the vampire diaries i två dagar nu, ska snart fortsätta igen. Och nu är de nya avsnitten börjat igen så det blir bara bättre och bättre. Då har jag i alla fall något att göra medans jag är sjuk.

Jag har ju börjat jobba igen. Började i måndags. Det är ganska roligt. Jag känner mig mer och mer bekväm i själva jobbet. Jag vet vad jag ska göra för saker nu och jag lär mig fort. Jag står inte bara still jag tar tag i sakerna som ska göras, min hanledare behöver inte säga till mig vad jag ska göra jag har lärt mig de själv nu. De sa hon till mig i måndags, det r väldigt roligt att höra att hon är nöjd med det jag gör.
I onsdags kom mamma och mina bröder och hälsade på mig på jobbet, de va kul att dom kom. Dom fick gå runt och klappa alla hästar och vi gick in till Tiinas ena häst och hämtade ut den lilla hästen, dom tyckte det var roligt att vara där. Jag känner mig lite mer tryggare runt hästarna också jag vågar vara runt dom jag kan ta in lilla hästen nu och så. Så allt går framåt nu med jobbet.

I går hade jag och Nicke tre månader. Jag saknar honom väldigt mycket, har inte träffat honom på ett tag nu. Men det kommer. Ni får ha de så bra. Puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

söta <3

2012-01-06 @ 13:26:03
URL: http://epicshiit.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: Okej :) Kraam!

2012-01-06 @ 17:46:26
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: jossaaaaann

hejhej!



vilken fin blogg måste jag säga..



har frågestund på min blogg.. ta reda på något som du inte visste om mig eller något du vill veta?

fråga gärna på bara!



kramis!!

2012-01-08 @ 18:16:45
URL: http://josefinedencoolaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Mimi

SV: Tack så mycket! :)

Grattis!!! ^^

2012-01-11 @ 21:52:09
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback