Wheels and wings 2012! <3

Hej på er alla goa och glada! I dag är det min sista dag som 18 åring. Det ska bli kul att fylla år men ändå lite jobbigt, har ålderskris. 
 
I helgen var jag nere i varberg och var på Wheels and wings. Jag och Fabian hade ratat om att vi skulle vara där nere tillsammans. Vi hade planerat de ett halvår innan men så säger han till mig att han inte kan för han har inte råd. Då blev jag rätt ledsen för jag ville så gärna vara med honom. 
Men när jag och pappa är på väg ner så skickar han ett sms om att jag skulle ringa och då gjorde jag de. Då fråga han om jag var på väg ner så sa jag aah det är jag då ropar han SUPRISE jag är redan här nere!! Fatta va glad jag blev. Så när jag kom ner mötte han mig så vi var med varandra hela den dagen, jag blev så glad. Hade det jätte roligt där nere. 
Jag köpte mig ett par as snygga boots där nere också. 
Hoppas ni har det bra, kommer uppdatera mer i morgon om min födelsedag. Puss och kram på er! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback