Badminton!

God morgon på er! Snart ska jag i väg och spela badminton, det kommer bli jätte roligt. De var det förra gången i alla fall. Och jag har planerat också att jag ska utmana mig själv med att ta mig dit. Jag ska åka buss denna gången inte tåg. Så vi får se hur det kommer gå, jag tror det kommer gå bra. Jag får tänka på de som min handledare sa till mig, "Det är inte svårare eller farligare än att ta en 700 kilos häst." Det har funkat ganska bra att tänka så. Så det ska jag fortsätta med.

Sen efter att jag har spelat så ska jag försöka ta bussen och åka hem till farmor och farfar. Så vi får se hur det går med det också. Så ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Får se om jag fortsätter gräva i mitt potatisland när jag kommer hem sen, vem vet. Men nu måste jag skicka iväg mina bröder till skolan, ha de bra. Puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: Dragana

Varför är du rädd för bussar? Jag åker bussar och allt hela tiden... det enda med bussar för min del är att det luktar så instängt så jag blir åksjuk, men annars är det ingen fara.

2012-05-08 @ 09:00:06
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: josefine

Fin blogg :)

2012-05-08 @ 10:46:00
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: E L I N - livet med asperger & adhd

Sv: Låter jättebra :)



När jag hade nationella prov i nian i våras vågade jag inte disskutera med någon på engelska, så jag fick ara prata för läraren, vilket knappt gick heller. Använde mest svenska ord och höll på att börja gråta flera gånger.



Nu idag hade jag det igen, fast på gymnasiet. Jag vågade prata med en annan i klassen och en helt okänd lärare, och jag pratade jättemycket och var avslappnad. Förra året trodde jag absolut inte det skulle gå, så det går att förbättra saker (:

2012-05-08 @ 11:50:22
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja, har du? ;)

2012-05-08 @ 16:55:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback