Uppdatering om de senaste dagarna!

Hej på er alla goingar! Snart ska jag hoppa i säng hade jag tänkt men jag ville bara uppdatera lite om vad som har hänt de senaste dagarna eftersom jag inte har vart jätte dålig på att uppdatera här på bloggen, varför vet jag inte men jag har inte kännt att jag har haft lust alls och jag har haft de lite jobbigt de senaste dagarna också. Men det går nog över så småning om.
Jag har jobbat en hel del, jag gillar faktiskt att jobba där uppe i stallet för jag kan själv se och känna att jag förbättras, jag ser att jag utväcklas själv. Och det är något jag inte har upplevt förut, så det känns väldigt bra faktiskt. Jag vågar ta fler hästar nu och jag tycker att jag gör ett väldigt bra jobb för min sköt häst. Så det går bra.

Jag har haft lite dåliga dagar nu också det senaste, det kan alla ha. I torsdags kväll kände jag mig väldigt ledsen och jag har ingen aning om varför de bara va så helt enkelt. Men då satt jag och pratade med Fabian, och han hjälpte mig jätte mycket så jag blev på bättre humör. Jätte gulligt.
Sen på natten vaknade jag utav att min mage var jätte konstig och jobbig, jag blev rätt orolig så jag tog mina piller och försökte somna om och de funka ett tag i alla fall, sen vakna jag och somna om. De höll jag på med hela natten och varje gång jag vakna så låg jag och skaka för jag spände mig så. Konstigt.

Sen på fredagen så försov jag mig ganska mycket, jag vakna när vi börjar på jobbet. Inte bra men det är tyvärr sånt som händer. Som tur va kunde min pappa köra upp mig dit. Och va glada mina arbetskompisar blev när jag kom dit, då blev jag glad, känner mig så omtyckt där. Tyvärr va inte min handledare där så jag va lite orolig över de eftersom jag hade en dålig dag, kände mig ledsen och så. Men jag lyckades ta mig igenom dagen. Så de kändes bra att jag lyckades med det.  Sen senare på dagen kom jag ihop mig med mamma tyvärr men sen när jag skulle gå och lägga mig gick jag bara upp och krama henne för jag va så ledsen och allt löste sig genom att bara kramas. Det är närheten som gör de.

I dag så gick jag upp rätt tidigt för vi skulle åka på loppmarknad, då fick jag reda på att min bror var hemma. Jag blev rätt gald då men synd att han inte ville åka med på semster med sin pappa. Så jag ville muntra upp honom lite. Så jag sprang upp och väckte honom, de va jätte roligt. Jag drog han i benen och lyfte ner han, sen va han med mig i mitt rum medans jag fixa mig, han kolla på ronny och ragge.
Sen skulle vi åka på loppis, de va inte så roligt faktiskt, trodde de skulle vara mer saker och lite roligare saker. Sen åkte vi och köpte mat, eller aah jag köpte smink, sen fika jag och min bror. Åt mjukglass. Mums!
Sen har vi vart med varandra hela dagen, kollat på Harry Potter, pratat en del med Fabian, vart ute, spelat data spel mot varandra och så. Har vart en väldigt rolig dag helt enkelt.
Oj va långt inlägg de blev, hehe sånt händer. Nu ska jag sova i alla fall, ha de bra. Puss och kram! <3

Varsågod Farmor, nu fick du något att läsa!


Jag och min underbara bror! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lundberg

SV: Det är toppen med mig, superlycklig osv! :D

Hur har din helg varit?

2012-05-20 @ 14:31:25
URL: http://alexandralundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback