Bio med Kim!

God natt!
Tänkte berätta en väldigt bra sak som har hänt i dag. Det är så att jag har vart på bio med Kim och vi såg Ted. Jag har aldrig riktigt gillat att gå på bio för det är mycket folk och man sitter så länge. Men i dag gjorde jag de! Jag utmana mig själv och gjorde de jag tycker är jätte jobbigt, och jag lyckades.
Jag var jätte nervös, men jag var med Kim och hon hjälpte mig så allt gick bra. Det gick bättre och bättre ju längre in i filmen man kom.
Jag gillade den filmen, den va faktiskt väldigt bra och rolig!
Jag är ganska stolt över mig själv och det känns så bra nu efteråt när man tänker på det.
Nu ska jag sova, puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: härligt! :D

2012-10-14 @ 15:31:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback