Riktigt trevlig tisdags kväll!

Go kväll på er! Tänkte göra en lite uppdatering nu innan jag ska sova.
Denna dagen har både vart bra och jobbig.
I morse åkte jag upp till trappan för jag skulle plugga läxor. Det gick bra tills jag skulle bli självständig, då gick det bara utför om man säger så och jag bröt ihop tillslut och det var jätte jobbigt. Kände/känner fortfarande att jag är dålig och inte kan. Sen lugna jag ner mig tillslut.

Sen så skulle jag åka iväg till Partille för att träffa Kim. Men självklart var tåget försenat, som vanligt! De var sent upp till 30 min så pappa fick köra. Jag som skulle träna på att åka.
Men jag och Kim hade jätte kul. Vi gick runt i massa butiker, det är väldigt mycket rea nu så de bliv lite grejer. Är väldigt nöjd med mitt köp måste jag säga. Fast min ring gick sönder med en gång så jag ska byta den.
Vi satt också och fika på ett café, det var jätte trevligt. Kim vände dagen från jobbig till bra!
Sen var tåget försenat hem också. Så typiskt!
Men mamma blev glad över ett smycke jag köpte till henne!
Nu blir det dejt med kudden. God natt, puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: Chaterine

Åh va gott! :)

2012-10-12 @ 22:33:06
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! Kolla gärna min blogg, jag bloggar om humor, musik, basket och mer :D

2012-10-13 @ 16:53:14
URL: http://juliaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback