Äntligen fredag!

Hejsan hoppsan! I dag har det vart en rätt lugnt dag. De va dock väldigt jobbigt att gå upp i morse hahah men så är de oftast på fredagar.
Nu är det så också att stallet kommer vara "stängt" ett tag fram över, i ca en månad. För min handledare har blivit sjukskriven så vi på den verksamheten jag är inskriven på får vara på en annan aktivitet tills hon blir frisk igen. Det är ganska tråkigt för jag gillar verkligen att vara i stallet, men jag får åka dit efter arbetstid i så fall.
 
Så i dag har vi vart med de andra handledarna på de andra aktiviteterna. så har vi gått igenom hur de ska bli nu framöver och det låter rätt bra ändå. Så vi åkte runt och kolla och fick se hur det är på de ställerna. Jag kommer dock bara vara på ett ställe för jag pluggar de andra dagarna, så det är rätt skönt att inte behöva åka runt hela tiden utan att bara vara på ett och samma ställe helt enkelt.
Tog lite bilder när vi va runt och kolla, Helen fotade också så här har ni lite bilder från i dag. puss och kram på er! <3
 

Kommentarer
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Tycker fredagar är skönast att gå upp på morgonen på :D haha

2012-09-21 @ 21:50:53
URL: http://motdromhuset.blogg.se/
Postat av: DIYS

skönt med lördag, huh? :D

2012-09-22 @ 13:26:58
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: It's just moi!

fina bilder!

2012-09-23 @ 15:25:20
URL: http://ilromanista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback