Träning på hög nivå!

Hej på er alla! I dag har jag vart i väg och tränat med trappan. Alla som inskrivna på trappan ska vara med i någon fysaktivitet om något slag och jag har valt gymmet eftersom jag inte hinner vara på gymmet så ofta med mamma. Så då kommer jag vara på gymmet med trappan varje torsdag. De va faktiskit väldigt roligt mådte jag säga. Jag trodde att jag skulle vara orolig och lite så eftersom jag hade lite svårt att komma iväg i morse, men det gick bra ändå. tog bussen med syrran så jag slapp åka själv.

Efter att jag hade vart på gymmet gick jag hem till farmor och farfar. Jag va nere vid ån, det är så sjukt mycket vatten där nu. Otroligt. Svin kallt va de också i vattnet. När farmor och farfar kom hem efter att dom hade vart ute med hunden, Selma va så glad över att se mig, de va jätte roligt.
Vi satte oss och fika, dom hade köpt semlor. Jag fick en, jag gillar inte semlor speciellt mycket men jag åt en halv, sen fick jag lite annat gott att äta. De va roligt att va hos farmor och farfar.
Jag och Farmor satt och prata ett bra tag, de va roligt. Sen kom pappa på två röda för att de fanns en halv semla till honom de såg jätte roligt ut, de va som om att han verkligen nita med bilen när han parkera.
Nu sitter jag här hemma mätt och belåten, ska bara ta det lugnt resten av dagen. Är ledig i morgon också, ska bli skönt. ha de bra, puss och kram! <3
Jag, farmor och syrran när jag fyllde 18!


Kommentarer
Postat av: MALLON.SE ♥

svar: fan va jobbigt att ha det där :(

2012-01-19 @ 16:53:01
URL: http://mallon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback