Sökt bostad och träffat kontaktperson!

I dag har vart en väldigt bra dag måste jag säga, det känns som om att det börjar hända saker nu. 
Jag åkte i väg till Trappan i dag och så hade vi lite möte och så skulle vi fixa lite små saker som va viktiga, men nu två veckor fram över så ska vi vara där uppe, jag och fyra till. Vi kommer spela kubb och fixa lite viktiga saker. Jag sökte faktiskt bostad i dag, det är något väldigt stort för mig efter som jag inte riktigt kan leva själv än. Men det är ändå väldigt bra att stå i kö för sånt. 
 
Sen så gick jag och Mange till stationen. Det var jätte roligt. Han höll på att tjata om att jag itne dricker och att jag inte vågar prova. Och det var så kul att diskutera det med honom, han kunde verkligen inte släppa det. 
Vi satt och vänta på hans buss och jag vänta på min kontaktperson Kim som jag skulle träffa i dag för första gången, jag va lite nervös men det gick faktiskt väldigt bra. 
 
Jag och Kim var och åt på ett Café. Det var väldigt mysigt och det var ju så bra väder också. Vi kom väldigt bra överens så det känndes väldigt skönt. Vi prata om allt mellan himmel och jord och det gillade jag väldigt mycket. Sen gick vi och kollade i lite affärer, jag köpte två skjortor och ett linne, det var rea så jag var tvungen att passa på.
 
Efter jag och Kim sa hejdå så gick jag hem till farmor och farfar, det var jätte roligt. Jag skratta jätte mycket. Vi satt och prata och fika som vi alltid gör. Jag busade med hunden. 
Sen när jag och pappa skulle åka där i från så skulle farfar hämta in krattan men då börja han jaga oss med krattan när vi satt i bilen, då sladda pappa med bilen på deras grus plan och det tycker dom inte om, hehe det är allt lite roligt att jävlas. 
Jag håller på att laddar ner alla bilder som pappa har skickat från rhodos så dom kommer upp senare i kväll. Men nu får ni ha det bra, puss och kram på er! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback