Stan i dag!

God kväll på er alla! Hoppas ni har det bra en lördags kväll som denna, min har ju vart bättre om man säger så måste jag påstå. Det har vart en riktigt jobbig dag så jag är så sjukt trött nu så de finns inte. Efter detta inlägger blir de verkligen att gå och lägga sig.
 
I dag hade jag planerat att jag skulle åka in till stan och träffa Fabian, Felix, syrran och Oskar för Fabian och Felix fyllde år i torsdags så vi skulle fira dom lite. 
Då skulle jag ta tåget och jag var verkligen jätte nerövs. Mamma hjälpte mig på tåget genom telefonen. Sen pratade jag med pappa en stund men så bara allt brast. Jag blev jätte rädd, började gråta jätte mycket, det var jobbigt för det var så mycket folk på tåget också. Jag fick ringa mamma igen. Tillslut gick det inte mer, jag var på väg att få panik så jag hoppade av, vilket jag egentligen inte ska göra. Men jag gjorde det ändå.
Jag var verkligen jätte ledsen och visste inte vvad jag skulle ta mig till. Syrran ringde och fick lugnat ner mig, sen väntade jag på att pappa skulle komma och hämta mig. 
vi satt och prata en stund och jag grät hela tiden. Tillslut så åkte vi in till stan och jag va så nervös och rädd så jag skaka jätte mycket och började frysa hur mycket som helst. 
Det blev bättre sen när jag mötte Fabian och Felix, vi mötte inte upp syrran och oskar. Men det gick bra ändå, vi hade det roligt. Fast vi var inte med varandra jätte länge men det är ändå tanken som räknas tycker jag.
 
Och nu på kvällen så var jag ute och gick med Emma och Alex för jag var väldigt ledsen. Så jag kom på andra tankar. Vi hade det också roligt. 
Jag ska vara med Alex i morgon en stund för senare på kvällen ska jag med Frida och rida. 
Men nu ska jag hoppa i säng, god natt! <3
 
Jag och Fabian! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Jacobsson

Vilken sjukt fin blogg du har !
Har du gjort designen själv? (:

Svar: Tack så mycket! Va roligt att höra :)Jag har inte gjort själva designen men jag har talat om exakt hur jag vill ha den och jag har skickat bilder och så till en tjej som har fixat den :)
Zandra

2012-07-10 @ 16:51:10
URL: http://emmajacobssonn.blogg.se
Postat av: madeleine. s

va fina ni är :)

Svar: Tack så mycket! :)
Zandra

2012-07-15 @ 17:30:12
URL: http://www.maddelaaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback