Awesome dag! <3

Hej på er alla goa och glada! I dag har det vart en riktigt bra dag måste jag säga. Det har vart helt underbart bra väder ute i dag, kunde gå i kortbyxor för första gången i år, helt underbart. sen så ville syrran och Oskar att jag skulle åka med in till stan för att kolla lite i affärer och så, jag va lite tveksam först men så ringde syrran och sa att jag skulle ta första bästa bussen som kom. Så jag gjorde de, mamma fick följa med mig till busshållsplatsen och se till att jag kom iväg, sen helt plötsligt hände det något. Jag va inte speciellt orolig, jag tog det lugnt och det gick väldigt bra att åka buss, jag tycker egentligen inte om det så jag blev väldigt glad över att de gick bra. Sen skulle jag på tåget också, det gick också ovanligt bra, jag behövde inte ringa till någon eller ta mina tabletter. Så jag va rätt stolt över mig själv måste jag säga.
Sen mötte jag syrran och Oskar, de va väldigt roligt i sta, hitta ett par nya skor, linne och ett par kortbyxor. Sen köpte vi en blomma till farmor och farfar, för farfar fyllde ju år igår.

Sen åkte vi hem till farmor och farfar, vi hade det jätte mysigt. De va fortfarande varmt då. Vi lekte med hunden, satt ute och fika och hade det jätte härligt. Det var verkligen en jätte bra dag. Sen var de så kul att kunna berätta om att jag hade klarat att åka in tills tan utan några problem i dag, de va så kula tt se hur glada dom blev över att jag hade lyckats med det.
Nu ska jag strax sova, är väldigt trött efter dagen och jag ska upp och jobba i morgon, ni får ha det bra. Puss och kram! <3
Jag, farmor och syrran när jag fyllde 18 <3


Kommentarer
Postat av: elsa:)

allt bra med dig?

Sorry för sent svar!

2012-05-01 @ 22:34:12
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/
Postat av: Mia

tack snälla du! :)

2012-05-01 @ 23:00:57
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jag lyssnar på musik m.m :)

Ha en superbra onsdag! :D

2012-05-02 @ 00:45:08
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback