Inte okej, inte okej!

Detta är inte okej, jag tror att jag börjar bli sjuk. Jag hade jätte ont i halsen i går och de gick upp i huvudet så där jobbigt ni vet, och så var jag jätte seg. Nu i dag har jag inte lika ont i halsen men det känns som om att den har svullt upp jätte mycket. Den känns jätte stor. INTE OKEJ! Jag som skulle åkt ner till Åsa för att träffa dom bästa. Ååh jag som saknar dom så mycket och så blir de såhär. Typiskt. Jag får åka ner så ort jag har blivit frisk från detta, det kanske inte göra något att jag åker ner nu i veckan på en vardag. Jag går ju ändå inte i skolan och är bara hemma. Så vi får se. Hoppas att ni mår bra i alla fall och inte har åkt på de jag har.
Nu ska jag fixa mig lite bara så ska jag fråga om min bror vill följa med ner till centrum för att köpa glass eller något. De kanske är bra för halsen, glass och te ska jag äta i dag. Puss och kram på er! <3

Min bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback