Bror min! <3

Hej på er! I dag har jag inte gjort jätte mycket. Har mäst suttit och slappat under dagen och kollat på lite filmer. Men de tråkiga är att jag bara kollar på samma filmer hela tiden. Kommer aldrig på några andra så de skulle va lite trevligt med film tips. Annars har jag bakat kladdkaka i dag också. Jätte gott!

Jag har i alla fall vart en hel del med en av mina bröder i dag. De va väldigt roligt. Vi brukar inte göra så mycket, det blir mäst att vi sitter vid var sin dator. Men jag har hört att han ser upp till mig en hel del sp jag ville vara med han lite extra i dag. Bror och syster kväll helt enkelt.
Vi sprang över till hans skola på andra sidan vägen och var där. Vi hade jätte roligt, lekte på lekplatsen va uppe i skogen, fotografera och spela basket. Jätte roligt verkligen. Han prata en hel del, annars brukar han bara fjanta runt men de va verkligen kul att han brata med mig, något vi får göra igen tycker jag. Det är alltid roligt att göra något lite extra med honom. Har två till bröder med dom roar sig väldigt bra själva.

Här kommer de lite bilder som vi tog i dag!

















Kommentarer
Postat av: ems

kul att kunna hita på något med brosan!

2011-09-28 @ 18:29:30
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback