Mobil blogg!

God kväll på er alla goa och glada vid den här tiden på dygnet. Hoppas ni har haft en bra dag i dag, det har faktiskt jag haft även om vädret har varit ett rent helvete. Jag har vart och jobbat i dag eller aah hela veckan, har målat en del uppe i stallet och har haft en galen kattunge springa runt som en galning. Skulle ta in hästar men det gick sådär för dom va lite galna för regnet. Sen var det bara hem och duscha för jag skulle möta Kim. Vi köpte pizza och åkte hem till mig och käka sen satt vi och pyssla en del, ska lägga upp bilder i morgon på vad vi gjorde. Så denna dagen har vart väldigt bra. I går var jag ensam med Tiina på jobbet så på lunchen åkte vi och fika sen så åkte vi hem till henne så jag fick se hur hennes stall blir och hur hästarna har det, jag fick träffa min lilleman igen, har saknat honom så men jag vet att han har det så mycket bättre hemma hos Tiina än uppe i de stallet jag jobbar i så det va skönt att se. Puss och kram på er och god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback