Uppdatering!!!

Go kväll på er! Förra veckan skulle jag ha berättat för er vad jag gjorde men de gjorde jag inte, så jag gör de nu i stället innan jag ska hå och lägga mig.


Mamma och Lars skulle åka på en liten mini semester för sig själva. Det tyckte jag var jätte jobbigt för jag är inte van vid att vara utan mamma och så var jag rädd att de skulle hända något.
Men jag tyckte det gick rätt bra ändå, jag grät när dom åkte sen var min syster där med mig och hjälpte mig.
Hon hade kommit hem för min skull så jag skulle slippa vara ensam, Oskar kom också.
Bi hade jätte roligt, vi laga mat, kolla på massa filmer, spela monopol och var på stranden. Jag badade faktiskt, vi körde en hel del moppe också. Det var jätte roligt. Puss och kram, god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback